DE Phrasen mit ich bin die. SL Übersetzungen
Warum bin ich im Dublin-Verfahren? Zakaj sem v dublinskem postopku?
Ich bin für Evolution. Sem za razvoj.
Ich bin eine optimistische Person, ich suche danach. Po naravi sem zelo optimistična in ga zmeraj iščem.
Jetzt wo ich frei bin, bin ich sicher, dass mein Leben sich positiv entwickelt. Zdaj, ko sem svobodna, verjamem, da bo moje življenje teklo lepo.
Ich bin ein ziemlich toleranter Typ; ich habe einen multiethnischen Hintergrund und ich bin stets bereit Kompromisse zu schließen, was wahrscheinlich der Grund dafür ist, dass ich da bin, wo ich bin. Sem strpen, prihajam iz multietničnih razmer in sem vedno pripravljen na kompromise, zaradi česar sem verjetno tu, kjer sem.
Ja, ich bin gekommen und ich bin nicht alleine. "Drži, pritekel sem k institucionalni Evropi in nisem sam.
Ja, ich bin gekommen und ich bin nicht alleine. Končnega nagrajenca bodo izbrali evropski poslanci.
Es stimmt, ich bin ziemlich jung, ich bin 32. Aber ich bin doppelt so alt wie die serbische Demokratie! Res je, sem razmeroma mlad, imam 32 let, vendar sem dvakrat starejši od srbske demokracije.
Ich bin gegen diesen Vertrag, weil ich für Europa bin!", so Mölzer abschließend. 20080219IPR21733 Poročilo: Íñigo Méndez de Vigo, Richard Corbett - Lizbonska pogodba
Ich bin kein Politiker. Nisem politik.
Ich bin kein Politiker. "Nisem politik.
Ich bin optimistisch. "Sem optimist.
Lara Comi: Ja, ich bin daran gewöhnt. Prvi govor na zasedanju - nervozni, neučakani...?
Ich bin eine Person, die Adrenalin braucht. Vaše najljubše opravilo, ko ne delate?
Ich bin mir dieser enormen Verantwortung bewusst. Dan po padcu zidu se je na luksemburški meji kopičilo trabantov.
Ich bin mir nicht sicher. "O tem nisem prepričan.
Ich bin zufrieden. "Veliko zadovoljstvo.
Deshalb bin ich hier. To je tudi razlog, da sem tu.
Ich bin mit den folgenden Rechnungsprüfungsaufgaben betraut: Odgovorna sem za naslednje revizorske naloge:
"Ich bin einer unter sechs Milliarden Menschen". Zdi se mi, da gre za biološki dejavnik.
Ich bin Mediziner mit Leib und Seele. Po srcu sem zdravnik.